Kızım 3aylik olacak doğduğundan beri meme mama şeklinde besleniyor sma kullanıyordum ama 3-4 gün önce aptamile geçtim geçtiğimizden beri kusması arttı ve yoğun kıvamlı yoğurt gibi sanki acaba mamadan mi kaynaklanıyor sizde bu şekilde problem yasadiniz mi