0852 Yeni hesap açtım cevap verirseniz sevinirim. 3 buçuk aylık bebeğim göz temasında bulunmuyo doktor albino dedi genetik test istedi gelişim testi vs bir sürü bişey istediler göz doktoru 6 aydan sonra rehabilitasyona yönlendirilebilir dedi siz ne yaptınız nasıl bi yol izlediniz
0852 mom24532 evet öyle ten rengi açık bizde açık tenliyiz dediğimde doktor bu farklı dedi gözleri de ışığa tutunca kırmızı oluyo
Deletedmom5284 Kızım yarı albino 👍🏻 waardenburg sendromlu, gelişim geriliği var, ama tamamen albino bembeyaz yada sapsarı olur anlamadı mı bunu doktor
0852 Deletedmom5284 3 aya kadar kimse bişey demedi göz teması kurmuyo diye sormuştum çocuk doktoru bakmadan az daha bekleyin demişti göze aldım randevu retina gelişmemiş pigment az dedi ten rengi açık saçları kaşları açık sarı
0852 Deletedmom0099 doğduğunda bişey demediler göz teması kurmadığı için doktora gittik o dedi açık sarı saçları falan
Deletedmom5284 0852 waardenburg sendromu dediğimiz pigment eksikliği var vücudunun bazı yerlerinde, saçının ön kısmı beyaz geri kalanı sarı, mavi gözlü aşırı beyaz tenli
AlpBeyinAnasi 0852 Benim eşimin ailesinde albinoluk var, hatta kayınvalidem de albino. Genelde bir görme sorunları var, inşallah sizin bebeğinizde yoktur 🙏