Kızlar bebegım 2 gun sonra 1 aylık oluyo 1 aylık dıyelım sadece mama ıle beslenıyo aptamil verıyorum yarıyor yalnız sıkıntı 60 mg verıyorum 2 saat gıdıyodu sımdı 2 gundur 1 bucuk saat olmadan acıkıyo kıyametı koparıyo mama vermezsem susmuyo denedım vermemeyı durmuyo ama 1 bucuk saat bıle olmuyo acaba 60 mg az mı gelmeye basladı sızler verıyorsanız kac mg verıyosunuz 1 aylık bebelerınıze