tekboynuzluat Allah Allah henüz yorum yapmadım hangi ara yazdım diyorum 😅 bende x kullanıyordum, fotoğraf çekimine ilginiz varsa 12pro max alın ciddi manada şahane çekiyor özellikle gece modu şa ha ne , sanki gündüz güneş ışığında çekilmiş gibi telefondan kalite akıyor. Ama çekime ilgili değilseniz 12 de almayın direk 11 alın son sürüme yakın olsun diye oda , yoksa X de iş görür .