Merhaba hanımlar. 14 günlük bebeğim var. Doğum esnasında omuzları geniş olduğu ve kafasının sıkışma ihtimali olduğu için doktor bebeği çıkartırken hırpalamış bebeğimi manevra yapmak zorunda kalmış. Normal doğumların çoğunda köprücük kemiği kırılması olabiliyormuş ve çabuk iyileşen birşeymiş. Ama benim bebeğimin omzunda sinir sıkışması olmuş fizik tedavi gerektiğini söylediler 6 ay 1 sene sürermiş. Başına
böyle birşey gelen var mı. Varsa nasıl bir süreçti ve önerebileceğiniz bir doktor hastane var mı