Seyma005 Kızlar az önce bebeyi uyuttum bi kek yapayım aylar sonra dedim tam sona yaklaşmışken bir ağlama sesi, hızlıca döktüm kalıba ama cıvık kalmış hamur dökerken farkettim. Hamur kalır mı içi ya 😭😭
Eymenduygy Seyma005 dereceyi düşürün ve sadece alt tarafını açın yavaş yavaş pişsin sonra alt üst yapabilirsiniz, biraz nemli kalabilir içi yine de
Seyma005 oykus ilkgozagrimm Deletedmom_21 ay pişsin de uzun pişsin önemli değil, kırk yılda bir zaman yaratıp eşim işten gelince yesin dedim ama yok kendimiz için bişey yapmak neyimize bizim 😀
Neslihan-28 Neslihan-28 ilk 20 dk kapağı açmayın 50. dakikada kontrol edin çatalla içine batırıp anlarsınız
birfincannkahve Arkadaşlar yazacağım şeyi yazmış zaten 😁 siz sonucu haber verin merak ettim nasıl olucak 😁
ikiprensannesii2 Ben ıslak kekin hamurunu baya cıvık yaparım 180 derece 40 dk pişiyor. Gayet güzel oluyor
CennetKapim Seyma005 hiçbir şey farketmez. Cıvık olan kek sadece biraz daha yumuşak oluyor. Yani fırının ayarıyla derecesiyle oynamanıza gerek yok. Ben her zaman 170-180 arasında alt üst ayarda pişiririm. Cıvık yaptığım zamanlarda oldu. Hiç ayarıyla oynamadım. Sadece ilk 30 dk açmayın fırın kapağını kek çöker. Sonra piştiğini düşündüğünüz zaman bir kürdan veya bıçak batırarak anlarsınız pişip pişmediğini. Bıçakta veya kürdanda kek kalıntısı yoksa tamamdır.
Seyma005 Tatlican tat olarak güzel ama üzümlü cevizli yapmıştım cıvık olduğu için üzümler kalıba yapılmış 😓 napalım çocukla bu kadar oluyo 😕