oykus valla bizde 25 günlüğüz. Şimdiden yordu beni. Herkes gibi bende direk çıkarıp emzirmek istiyorum 😥 ama bizde önce diğerine kalkan tak, akan sütler boşa gitmesin diye, sonra diğerine geç uç tak 🤦🏼♀️ Sonra bide onları yıka bi dahakine hazır olsun falan çok zahmetli. Dışarı çıkmak korkulu rüyam resmen. Ne zamana kadar böyle gidicek bende çok merak ediyorum.