Huzurumm evlendikten sonra kpss ye çalıştım çocuktan sonra atandım ama önlisans mezunu olarak oyüzden şimdi 21 aylık kızım var hemde çalışıyorum ama dört yıllığa tamamlamak istiyorum yani yeter ki isteyin mutlaka yapabilirsinşz yapamam diye düşünmeyin istemek başarmanın yarısıdır diye boşa dememişler isteyin ki hevesiniz artsın