Merhabalar hanımlar bir ay sonra 2 yaşına girecek bir kızım var ve ben 15 haftalık hamileyim uyku konusunda kesintisiz uyur geceleri ama tabi su için kalktığı geceler oluyor. Benim ilk düşüncem 2. Çocuğumda kızım kadar olduğunda odalarını ayırmakti sonradan acaba yanlış mı düşünüyorum diye düşünemeden edemedim fakat oda ayirinca 2. Bebiste doğduğunda acaba kendini dışlanmış hissedermi yada bebek ilk zamanlar sık sık uyanacak kiziminda uyku düzeni bozulur mu diye dusunemedende edemiyorum burda tecrübeli bir çok anne var banada fikir verirseniz çok mutlu olurum 🥰🥰