Öyle yoruldum ki yazacak derman kalmadı biri 9 aylık diğeri 2 yaşında sabah 8 de uyanıyor biri sonra aglamayla digerini uyandırıyor kahvaltı yaptırıyorum duş aldiriyorum öğlen yemeği bulaşık temizlik ütü kıyafetler yemek daha sayamadığım onca şey nasıl yetisiyorsunuz akşam saatlerinde artık takatim kalmiyor gece 12 ye bazen zar zor uyutuyorum ne zaman düzelecek ne zaman rahatlicam ben 🤯 cefasini cekiyorim sefası ne zaman 😂😂😂