Happy22 Selam kızlar asi olup adet düzensizliği yaşadınız mı 2vtoz oldum geçen ayda geç oldum ve kısa sürdü bu ay da 3 gün geçti olmadım ki düzenli gününde olurdum hep gebe değilim eminim sprial var asi mi etki etti acaba
Arzuaysu Happy22 evet benim de böyle oldu. Ve eskisine gore daha cok kanamam oluyor bir adet olursam rahat 10 gun sürüyor. Kadın dogum uzmanına gitmemi istedi saglik ocagi. Bh ay da boyle olursam gidecegim