Kızlar selam bebeğim 28 günlük dün gece hiç uyumadık bi sıkıntısı var gibi ara ara aglıyor ıkınıyor sürekli emmek istiyor ama karnı taş gibi de emzirdikten sonra ara ara kusmaları oluyor boyle sızıntı şeklinde beyaz süt gibi kusuyor dün gece 3-4 kez kustu en son pamuk yağ ile kakasını yaptırdım sonra rahatladı uyudu. Ama sabah durmadan osuruyordu ve emdikten sonra yine sancılanmaya basladı kendini sıkıp ağlıyor sonra duruyor 5 dk sonra yine ağlıyor. Acaba bebekmi üşüttü? Yada ben üşüttümde benim sütümden mi geçiyor yada sadece gaz danmı oluyor? Biogai ve sab simplex kullanıyorum