Kızlar 1 buçuk aylık bebeğim çok şükür zor günleri atlattık gibi,sancıları olmuyor artık.Bebeğim gündüzleri çok güzel yatıyor geceleri de çok güzel yatıyor Hatta hiç bi dest olmadan yatıyor yatağa koyuyorum uyuyor fakat gel gelelim saat akşam 9 dan 12 ye kadar uykuya direnmesini çook zor uyuyor kucağıma alıyorum uyuyor yatağa koyuyor uyanıyor ne yapmam lazım o saatlerde hep böyle doğduğundan beri gündüz uykularında çok uyuyor acaba o yüzden mi sabah 10.30 da uyanıyor o saatlerde uyusa daha iyi çünkü eşim saat 9 da uyuması lazım sabah 4 de kalkıyor ne yapabilirim,siz nasıl uyutuyorsunuz