Aynur93 Kızım 3 aylık gündüzleri yarım saat 40 dakika falan 4-5 uyku yapıyor uykularinin bu kadar kısa olması normal mi
Sedaahmet Aynur93 benim oğlumda 2.ayın içinde. 40 dk uyusa şükredicem. En fazla yarım saat uyuyor. Bazen 10 dk. Sürekli kucakta. Uykusu cok hafif oğlumun. Zor uykuya dalıyor ama hemen uyaniyor. 😑
Ebrarsuu Aynur93 bizimkisi 3.5 aylik olucak nerdeyse ama gunduz pek yatmiyo yatincada en fazla yarim saat vala hic bi isimi tam yapamiyorum bazen unutup eksik yapiyorum bazende yemek yakiyorum ama olsun 😂😂😂🤗🤗
Karakiz Aynur93 normal cnm 40 uyuyosa masallah oglum 2-3 aylikta hic uyku yoktu yemegimi yapamiydm simdi 5 e girdik gece 5-6 saat uyuyo gunduzde 2 -3 saat uyuyo duzelir zamanla bnm ayagimda dermn kalmiyodu resmn agliyodum cok sukur gecti
Emrelif Bizimde çok kısa ve bu aralar ağlamaya başladı uykusu var ağlıyo hiç bişekilde susmuyo ninniyle onu bastırınca susup uyuyor 😞
Ebrutoprk Aynen yalnız değilsin yanı hepsi aynı benimki de 10 dk sürüyor hala kucağımda yemek bile yiyemiyorum 😞
Aylasrsn Oo 40 dk supermis 😁 masallah diyim. Benmde kizim 3 aylik bugun sadece 40 dk bi saat uyudu 3 4 uyku yaptik. Bende saskinim ish devami gelir😁😁