Acosmoms Pandemiden ve izmir depreminin oldugu gun dogum yaptigim icin hic bisey yapamadik fotoraf cekimi mevlut dis bugdayi vs ilk yasi ozel olsun hatira kalsin diye aile icinde bi kutlamayla yapalim istiyorm siz dogum gunu yaptinizmi nasil yaptiniz 😊