Oğlum 5 aylık şimdiye kadar sadece uyurken aventin damaksiz emzigini kullanıyordum. Damaksiz olduğu için uyuyunca atıyordu. Son bir haftadır damaklı emzik almaya başladı ama damağında yapıştığı için sanırım uykuda atmıyor. Siz uyurken çıkarıyor musunuz yoksa kalıyor mu merak ettim