Bu arada benimde iki oğlumun arasında 18 ay var ve ben küçüğünü sling’e koyuyordum, büyük oğlum da bebek arabasında oturuyordu🥰 şuan abisi 2,5 yaşında küçüğü de 1 yaşında ve abisi yürüyor oturmak istemiyor, küçüğü de bebek arabasında oturuyor. Hiç ikiz bebek arabasına ihtiyaç duymadım💜