Kızlar oğlum 8 bucuk aylık. 4. Aydan beri aktif emmiyor. Artık gece emmeyi de bıraktı. Hiçbir zaman sütüm çok olmadı artsın diye her yolu denedim burda yazan coğu şeyi denedim fakat olmayınca olmuyor galiba. Şimdi 60 cc falan cıkıyor sütüm hatta giderek azalıyor regl olmaya da başladım. Bu tabletler benim sütümü de artırır mı emmemeye rağmen? Günde 4-5 kez sağım yapabiliyorum sadece. Yardımcı olursanız sevinirim