Oyku2045 Önemli olan SAĞLIKLI OLMASI fakat etrafımdaki insanlar bebeğin fotoğraflarda büyük gösteriyor ama minicik küçücük kaç kılo boyu kısa bu söylentilerden usandım. 2550 doğduk 1 hafta ıcınde 2460a düştük 4ay 3 günlüğüz 5800 kılomuz 56 cm boy
Ahsenze Oyku2045 rakamlar gayet normal canım. Her bebek fotoğrflardadaha iri çıkar.bu senin bebeğine has bişey değil. Karşındakilere giç bozulmadan evet fotoğraflarda öyle çıkıyor diyip gülebilirsin.
Sedakcby Oyku2045 gayey iyi. Her bebeğin gelişimi kendine özeldir takmayın böyle şeyleri ne gerek var genetik faktörler etkili. Doktor norma görüyorsa sor yoktur
Puffymom Oyku2045 biz 2400 doğduk ve 2200 e düştük. Evet herkes minik diyor ama ben takmadım minik oğlum benim diye sevdim. Zamanla yaşıtlarını yakalıyorlar zaten. Kulak asmamak lazım her şey kilo değil sağlıklı olsunlar yeter. 4 kilo doğup küveze girmesindense minnak doğup yanımda olmasını tercih ederim☺️
Mom345 Oyku2045 her bebek fotoda kilolu gözüküyor ki zaten insanlar aldanıyor oğlumada çok dediler şimdide 1 yaşında hiç göstermiyor diyorlar diyorlar konuşurlar anca 😂