Merhaba hanımlar. 1 aylık kızım var. Elleri her zaman buz gibi ve rengi de vücudunun ger kalan yerlerine göre açık. Aklıma dolaşım bozukluğu geliyor yalnız internette bebekler için yeterli bilgiye ulaşamadım. Elbette doktora gideceğim ancak şu an karantinadayız. Bilen, duyan, başına gelen, bizde de olmuştu sonra geçti diyen varsa okumaya hazırım. Teşekkür ederim 🌸