Kaç aydır kaka problemimiz vardı ve iki aydan fazladır mama yemiyordu kızım. Sma aldık hala çok zor yiyor ama korkulacak bir şey yaşamadık. Mamayı deneyerek çocukların zevkine göre almak lazım. Bize evolvia çok iyi dediler onu da denedik piyasada denemediğimiz bi golden goat kaldı. Şimdilik yiyor bebeğim. Probiyotik takviyesiyle sma içiyor. Küçük bi paket alıp deneyin bence