Cağnım anneler merhabalar, 17 aylık oğlum var 🥰
Gece gündüz uykuya emerek geçiyor ve gece boyunca 3 5 defa uyanıyor emmeden de uyumuyor yanımda yatırıyorum (beşiği odamda ilkten beşikte yatırıyorum ama gecenin yarısından sonra artık yanımda alıyorum 🤷🏻♀️)
Emzirmeyi bitirmek istemiyorum, fakat gece emzirmeyi bitirmek istiyorum nasıl olcak bilmiyorum 😕
bi yandan en azından 20 aylık olana kadar devam edeyim sonra hepten keseyim meme olayını diye düşünüyorum 🤔 yapabilirsem imkanlar el verirse yatağını da odasına almak istiyorum..
Ama sorum şu ki hepsi bir anda olursa oğlum çok mu zorlanır yani hem gece beslenmesi hem gündüz emmesi bir anda kesilir mi? Beşiği benim odadayken mi gece emzirmeyi kessem yoksa odayı ayırmayı, odasına alışmasını mı beklesem..
Çok kararsız kaldım nasıl yapcağımı bilmiyorum 🤷🏻♀️
Not: Kendi odası var fakat eşim evden çalıştığı için bilgisayar vs. var odada, beşiği oraya alamıyoruz 🤦🏻♀️ yani o da bi zaman alacak 🙄