Acemianne12 geçecek, bu süreci en hasarsız şekilde atlatmak gerekiyor. Slingte, kanguruda, ayakta, pilates topunda zıplayarak, uykusunda ya da uykudan uyandıktan sonra hemen emzirin. Bu süreçte yılmadan emzirirsek normale dönecekmiş. Bugün emzirme danışmanımla konuştum. Benim bebeğim biberon ve mama hiç kullanmadı, biberon kesinlikle emmiyor, sağdığım sütü ya da mamayı da içmiyor. O yüzden acil emzirme danışmanıyla görüştüm, şimdilik bunları önerdi 🙏🏻