Alerji ile ilgili bir durum sebep oluyor büyük ihtimalle. Öncelikle mutlaka bir çocuk doktoruna görünmeniz lazım. Çünkü düşük ihtimal gazlı bebeklerde kakasını yaparken bağırsak kanalları zedeleniyor diyorlar ama yüksek ihtimal alerji sebep oluyor. Çocuk doktoru en doğrusunu söyleyecektir. Kaka tahlilinden anlar ne olduğunu. Ona göre zaten diyet filan bir programa sokuyor.