Meltem_eylul Kızlar Merhaba,elimde 0-3 3-6 ay arası kıyafetler var ,almak isteyen olursa adetini 5 TL olarak belirledim, Zıbın,tulum,elbise,atlet,şapka, t-shirt mevcut.1-2 yaş için bir kaç adet t-shirt de mevcut.İlgilenen olursa görsel atacağım@
Laden Meltem_eylul merhaba annemiz il etiketlemek için soruyorum, hangi il?🌺 satın alacak annelerimizin görmesi için ürünlere ait görsel ekler misiniz?🌺
Meltem_eylul Kızlar fotoğrafları paylasmaya çalıştım fakat hata veriyor sistem🥺Bursa Mudanya da oturuyorum bu arada🌼
Meltem_eylul Nazeyy bu arada farklı bı uygulama üzerinden de satış yapıyorum,burdan kargo fazla gelebilir.Ordan bı bakın isterseniz