Merhabalar 13 aylık bir kızım var doğduğundan beri sağ göz kanalı tıkalı ve doktorlar bir yaşına kadar geçebilir bir yaştan önce müdahale etmiyoruz dediler bu süreç zarfında masajlarımızı yaptık damlalar kullandık vs vs hiçbiri geçirmedi kızım 13 aylık oldu hala gözü akıyor sulanıyor çapaklanıyor annem araştırma hastanesinde hemşire göz doktoruyla görüşmüş doktorda bu ameliyat çok tehlikeli 2 yaşa kadar beklesinler 2 yasında kesin açılır demiş fakat hiç sanmıyorum bir yasında da geçer dediler hiç düzelme olmadı ama bi yandanda kafam karıstı şimdi ne gibi bi tehlikesi var youtubeda izlediğim kadarıyla 10 15 dklık bir operasyon diyor doktor videoda ne yapıcam cok kararsızım