Diyetisyenle görüşme yaptık kann değerlerimize baktirin dedi doktora gittiğimde eger emziriyorsan diyet onermiyoruz, sen çocuğu 2 yasina kadar bebeği emzir hem aşırı bi kilon da yok dedi. (aşırı degil dediği kilo da 85🙄😑) diyetisyende emziren danisanlarim çok sayıda dedi kafam karıştı