Sevgili anneler, bebeğim 1 hafta sonra 5 aylık oluyor.Bu 4. ay atağı bizi bitirdi.Daha önce geceleri en fazla 2 kez kalkan oğlum saat başı uyanmaya başladı.Gündüz uykuları da en fazla 40 dk🤦🏻♀️Uykuya dalarken de çığlık çığlığa.Doğduğundan beri ağlamadığı kadar çok ağlıyor.Ailecek perişan durumdayız.Gecemiz gündüzümüz yok.Atak dönemi de takvime göre çoktan bitmiş görünüyor.Velhasıl ne yapacağımı şaşırmış durumdayım ve bu uyku eğitimi olayı kafamda dönüp duruyor.Tecrübeli annelerden bu konuyla ilgili yorum rica ediyorum.Uyku eğitimiyle herşey güllük gülistanlık oluyor mu?🙄☺️