Yengecanne_ bizimde 12 ekim, zaman nasıl geçti bilmiyorum.. Yaşarken çok ağır ilerliyordu, sanki hiç büyümeyecek, beni anlamayacak gibiydi. Nasıl büyüdü, nasıl anne kelimesi ağzından dökülmeye başladı, nasıl nasıl hiç anlamıyorum🥺 bende sade bir şeyler yapıcam. Elbisesini sipariş ettim, diğerlerine de bakarım yarın öbür gün. Oyuncak değilde kitaplara çok ilgili, kitap almam lazım bu sıra eskilerden sıkıldı. Dokun hisset kartları var bizde onları çok seviyor ama