Anneler 2 3 gündür bebeğim çok mız mız hiç memnun edemiyorum. Istediği olmayınca bağırıyor yada bağırarak istiyor. Elinde birşey varsa asla vermiyor kızıyor uykuya giderken direniyor ve çok zor dalıyor. Uyuyana kadar sürekli yanında miyim diye kalkıp kalkıp kontrol ediyor. Birseyi istiyorsa alana kadar israrci davranıyor. Bu hırçın halleri neden olabilir acaba? Tutturmalar bu ayda oluyor mu? 🤦♀️