Ben dışardan iki yıllık ilahiyat okuyordum fakat eğitim sistemi çok ağır geldi bana, çünkü evlilik hamilelik çocuk doğum ve. Hepsi üst üste geldi. Zorlandım. Sonra ilahiyati dondurdum. Çocuk gelişimi okumak istiyordum dışardan. Var mıdır yeni başlayan veya okumaya devam eden