Keeee Kızlar 2 ay 10 günlüğüz bebeğim sadece mamayla besliyorum ne yazikki , ve mama ölcümüz 90 cc 3 satte 1 kere. Sizce nasıl ? Siz nasıl uyguluyorsunuz
Deletedmom27337 Keeee bebekten bebeğe değişir mama konusu. (Mama ve meme gittik biz) Bnmki o zmn 4-5 saatte 120cc içerdi. Bebeğiniz ne kadar mamayla doyuyprsa sizin ölçünüz odur. Ama sadece mama demişsiniz sanki az gibi 90cc
yasemin0728 Keeee 2 ay 19 gunluguz 3 saattebi 100 cc iciyo. Dun kontrol vardi doctor iyi Boyle devam et dedi. 3780 kilo bebegim
Efruznv Deletedmom27337 bizde mana meme seklınde gidiyorz kabızlık durumunuz oldu mu acaba nasıl çözdünüz kızım 2 haftafır cok zorlanıyor gazfan yatamıyor
Deletedmom27337 Efruznv bizde kabızlık olmadı. Gaz damlası metsil verebilir veya ayaklarının altına acı elma yağıyla mesaj yapabilirsiniz. En başından beri kabızsa eğer mamanızı değiştirin. Birde ayaklarını sıcak tutun mutlaka
Ekvatoral Keeee Benim de sütüm çok çok azdı bende aşağı yukarı öyle veriyordum o zamanlar ama bazen 120 de veriyordum
BBmom Keeee bebeğim sadece mamayla besleniyor. 5 aylık. 3 saatte bir 90-120 cc arası alıyor🤷🏻♀️ Bebeğinizin iwteğine göre miktar belirleyin almıyorsa üzülmeyin🌸
Leyhamu Keeee benim kızımda 2 ay 14 günlük 2 saate bir 75 cc veriyorum bazen bitiremiyor 2 aylık kontrole gittiğimizde doktorumuz 2 buçuk saate bir 75 cc ver dedi kilosuna göre hesapladı o zaman 5 kiloydu
HazarSikli67 Benimde 50 günlük günde 1 yada 2 defa mama veriyorum 10 .15 kere de emziriyorum 😅 mamayı 30 CC veriyorum sizce nasıl ,ama 100 versem , hepsini yer oğlum kilosu 6 bucuk
yasemin0728 Superisi_0 benim Kizim 32 haftalik dogdu 1620 kiloydu 1530 a dustu canim 36 gun kuvezde kaldi