Karamgurme Nette bakıyorm boyanır diyor ama birçok kişi de boyanmaz diyor bebeğim 6.5 aylık. Var mı emzirirken saç boyatan ombre yaptırmak istiyorm ama fiyatlar uçmuş🙄
fnhnf Karamgurme bende evde boya aldım organik yazanlardan 9 aylıkken boyadım. 6 aydan sonra boyanır diyorlar bebeğin bünyesi cok hassas yeni doğdugunda o yüzden olmaz. Bende yoksa doğumdan sonra cok istedim boyatmayı ama kızıma kıyamadım 9 ay sabrettim
Blackbird88 Karamgurme boyadım hem de kaç kere çünkü saçlarım bembeyaz. Önce organik olanlardan alıp boyuyordum şimdi normal boya ile boyuyorum.
bbusra134 Bende organik boya aldım ama cesaret edemedim dibim siyah uçlar kahve öyle geziyorum valla napıyım bile bile ladesmiş gibi geliyor bana
fnhnf Diclemm_39 çünkü kimyasal bebeğe cok zararlı sürekli emziriyoruz hiçbi şey olmazsa kokusunu alıyor o şekilde geçiyor kimyasallar. Belki o an bi etki görmeyiz ama daha sonradan olabilir. Hassas bebeklede de o an alerjik reaksiyon gosterebilir