Kizlar ben lise muhasebe bolumu okudum universiteye gitmedim simdide 1 bucuk yasinda oglum var kayinvalidem bebegime bakmakda yardimci oluyor bana benim canm evde cok sıkılıyor keske okusaydim diyorum fakat dersleride gozumde buyutuyorum nasil olcak diye açıkdan okuyabilirmiyim hangi bolumler kolaydir ne is yaparim bana bi tavsiye verin sizce ne yapmaliyim başarabilirmiyim dersanesiz veya dersaneye gitmelimiyim psikolojimde alt ust inan eve filan sigamiyorum bu aralar