Denizdebiryunus Oğlum iştahsız pek yemek yemiyor. Anne sütü + ek gıda alıyor. 18 ay 20 günlük ve kilosu 9600. Doktorumuz raporlu mama yazacağını söyledi. Kullananlar varsa bilgi verir misiniz anneler
Gokcenaz22 Denizdebiryunus ben kullanıyorum alerjı mamasıyla aynı mama kokusu ve tadı cok kotu kızım 3 aylık ve sut alerjımız oldugu ıcın kullanıyorum allahtan damak tadı olusmadı olusmus olsaydı o mamayı asla ıcmezdı ve 8 kutu yazdı bıze