Sorumsuz doktorlar. Allah’ım inşallah gerek kalmaz ameliyata. 40 gün kaldı bebeğim küvezde, taburcudan sonra doktorum her alt değişimde kasıkları kontrol et dedi bana. Kızım var bu arada. Çok ıkınmasına ağlamasına izin verme dedi hep. Ben de öyle yaptım. Ama fıtık olduktan sonra direk ameliyat gerektiriyor demişti doktorum. İnşallah gerek kalmaz sizde. Rabbim acil şifalar versin 🤲🏼🤲🏼🤲🏼😓 çok üzüldüm adınıza Allah evladınıza ağrı sızı göstermesin