Arkadaşlar ikizlerim bugün tam 7 aylık oldular. İkisi de henüz desteksiz oturamiyorlar, devriliyorlar. Bir de isimlerini söyleyip cagirdigim zaman bakmıyorlar. Üç yaşında kızım var ama ismine ne zaman döndü, desteksiz ne zaman oturdu hatırlayamıyorum… Normal mi oturamamalari ve isimlerini bilmemeleri?