Kızlar oğlum 16 aylık bebekken herşeyi yiyodu hatta oburun tekiydi şuan iştahsızlık 4 aydır devam ediyor ayrıca sürekli eliyle yemek istediği için çorba içmiyor haliyle kabızlık sorunu başlıyor sonra. Eliyle yediği zamanda oynayıp atıyor yemiyor yani çatal kaşık kullanmak istiyor beceremedgi gibi çatalla verince de eline alıp ezip atıyor başlıkla baya alakasız oldu kusura bakmayın ama birde peynir veya yoğurt verince ağlıyor geri çıkarıp dilini silmeye çalışıyo yada kusmaya calisio başka nasıl verebilirim süt içmesinde hiçbir problem yok ama peynir yoğurt yemiyor önerilerinizi bekliyorum 🌸