Smali Kızlar bebeğim 3gun önceye kdr tylol ve ibrumin ilaç kullandı (calpol ve dolven muadili) iki seferdir yeşil kaka yapıyor.8 aylık ve hiç bişe yemedi hastalık sebebiyle.sadeceannesutu alıyor bu ara.😓