Merve87 Umarım sever ve alışır. Arabada uyuyan cocuklara hayretle bakıyorum. Bizim kız asla uyumuyor. Uykusu geldiği için , 40 derece sıcakta , otobanda kenara cekip dısarda uyutup koltuga yatırdıgımı ve 1,30 saat otoban kenarında kızımın uyanmasını beklediğimizi biliyorum🤦🏼♀️