Çalışan Anneler nasıl yapıyorsunuz biraz fikir almak istedim ☺️
Ben oğlumu hiç ben merkezli bakmadım .
Nasıl mı mesela şuan ek gıdaya geçtik veya öncesi mamasını babasida yedirdi , annemde , kayinvidemde , komsumda gibi…
Pazartesi baslicam 7aylik oluyo oğlum şuan emekliyor . Mama+meme gidiyorduk aynı devam edicem . Sabah 11 - Akşam 7 calisicam isim evime yakın .. Çok zorlanirmiyiz acaba 🤷🏻♀️☺️💐