Ipekoz Prensesannisii şaka gibi ama ben aksini yaşadım. Memem yüzünden emzik reddi yaşadık asla emmiyor emziği😅
pozmen Olmaz doğru emziği alırsanız. Philips avent ultra air buna bir örnek . Ben kullanıyorum hiç öyle birşey yaşamadım.
Prensesannisii hanibazen kendini geriye ittiriyo sinirleniyor zorla veriyorum bir iki çekip yine bırakıyor 😔bazen de ısırıyor
Tortilla Prensesannisii kac aylık sanmıyorm meme reddi yapacagını dogar dogmaz verılen bebeklerde yapıyo bazılarında ama.
Prensesannisii Ipekoz ne güzellik benimkide işte son bir haftadır emzik tuttu öncesinde asla almıyordu 😄