Elifiniz Selam kızlar 49 günlük bebeğim var buqün sütümü sağdım 50 ml süt çıktı ve yaklasık 40 ml süt içip uyudu sizce az mı bana cok az geldi bilgisi olan yazabilirmi
Zeycey Elifiniz sürekli sagarak mı besliyorsunuz bence normal ama istersen kilo hesabı yapıp bakabilirsiniz internette otomatik hesap yapan bir site var içiniz rahat eder
Neessee Elifiniz eğer içip uyuyorsa doymuş demektir. Doymayan bebek uyumaz kesinlikle. Endişe etmeyin artı bebeğin emmesiyle sağmak bir değil. Sağarak daha az süt çıkıyor. O yüzden bebeğinizi emzirin yoksa sütünüz tam boşalmaz
Bursalianne Elifiniz 1 aydan sonra her öğünde 90 cc kadar içmeli 120 ye kadar cıkabilir ama normali 90. Fakat aç olsa uyuyamaz endişelenmeliyin gelişimini takip edin gerilik olmaz ise kendi belirler ne kadar içecegini
Elifiniz Zeycey yok cnm normal emziriyorum ama aksama doğru sütüm azalıyor gibi..emziriyorum ama ağlıyor hep anlamadm sancıdan mı yoksa aclıktan mı buqün sağdım o kadar cıktı
Zeycey Gelincik 24 saat içinde içmesi gereken miktar o ama her bebek farklı sonuçta daha az da içer daha fazlada
Elifiniz Neessee evet okudum bi sayfada sağarak daha az cıkıyor demiş tuhafıma gitti bi bebeğin emmesi kadar kuvvetli değilmiş