Deletedmom0099 Sedanur_ devlette yaptırdım, normalde medipole gidiyordum 150 liraydı geçen sene 2 dakika sürüyor zaten imkanınız varsa devlette yaptırın bence
Sedanur_ Deletedmom0099 İstanbul’da yaşıyorum devlet hastanesi biraz uzak bebeğimle gitmeyende cesaret edemiyorum huysuzluk yapıyor . Yakında özel hastane var randevu aldım .bakalım ne kadar isteyecekler 😓
17112020 Deletedmom0099 aynnbnde medipol mega gidiyordum ama devlette 100 200 fln yaptırdim…500 mu ne demişlerdi aylar önce…5 dklik kolay bisey yani yuhhh yani
Oykuruyam minmin-hanim randevuyu neye aldiniz benimde oglumu goturcem ama hangi bolume alicagimi unuttum
marscicegi Sedanur_ Ümraniye Çamlıca hisarda şubat ayında 120 civarı biseydir dendi bana SGK kapsamında ,ama ben Sancaktepe İlhan varankta ücretsiz yaptırdım ,sanırım çoğu özelde 100 -150 arası değişiyor
Melis84 Hastaneye göre çok fark ediyor . 2 kez medical parkta çektirdik 240 civarıydı. Başka bir özel hastanede 60 ödedik. Şaka gibi yani aradaki farka bakar mısınız🤦🏻♀️
Purpura26 Sedanur_ Hangi şehir için soruyorsun bilmiyorum. Ben kalça/bağırsak ve kaka tahlili için 90 tl ödedim. 40 tl falandır tahminim
Busepoyraz17 Ben medicanada çektirdim 400 TL ödedim şaka gibi sizin yorumlarınızı okuyunca şok oldum boşa okadar almışlar benden 🤭