Kabakcekirdegimiray Mom62636362 rica ederim. Benimde aklıma gelmezdi. Çünkü İstanbulda en yakın nereyse herkes kaydını oraya yaptırır genelde. Ama bulunduğum ildeki anneler hangi ebe iyiyse kaydını oraya yapıyor. Uzak yakın fark etmez 😊
sokomel Deleted12 kaç aylıkken başladınız. valla beş doz bana çok saçma geldi aşının peosğektüsünde bile beş doz yazmıyor diye hatırlıyorum.
Deleted12 sokomel biz daha yeni 9 aylık bu ay vuruldu ilk dozu. Doktor 5 e tamamliycaz dedi ama herkes 4 doz oluyor diyor önümüzdeki kontrolde bi daha sorcam.
sokomel Deleted12 ne kadar erken başlanırsa o kadar çok doz oluyor. 9 ayda başladıysanız beş doz size çok fazla dört bile fazla. 9-11 aylarda iki doz bir de 1-2 yaş arası 1 doz toplam 3 doz yaptırın bence.
Deleted12 sokomel ay Ne ben tekrar bu konuyu doktorla konuşacağım. Bana birşey anlatmadı zaten sorduğumda 5 e tamamlarız dedi bana da fazla geldi 5.