EcreElvan Merhaba arkadaşlar ben doğumdan sonra hasteneye üç gün sonra gittim dikişlerim düşmemişti hala sonrasında gidemedim . Bugün 40 gün oldu hastaneye kontrole vs. gitmem gerekiyor mı bilginiz var mı?
AsyaninAnnesiiii EcreElvan Ben doğumdan bi hafta sonra gittim doktorum 40 çıkınca tekrar gel kontrole demişti. 🌼 1 sene sonrada simir testine çağırdı hatta.
busrasilra14 EcreElvan sezeryan mi oldugunuz normalmi? Ben sezeryan oldum doktoruma 40im cikinca yazdim gelmeme gerek varmi diye. Yok dedi gitmedim. Ama gel diyem doktorlaeda oluyor giden arkadaslarim oldu o yuzden
Sumeyye89 EcreElvan evet canım 45 gün gittim kanama dikiş herşeye bakıyor eğer başka çocuk düşünmüyorsan bazı şeyler öneriyor simli testi almak istedi benden ilerisi için doğumda alt muyane çok fazla yaptılar o psikoloji ile ben yaptırmak istemedim birde bebeğim bekliyor diye yaptırmadım
EcreElvan AsyaninAnnesiiii busrasilra14 normal doğum oldum 10.Cu gün kontrolüm vardı gittim doktor izindeydi o yüzden şimdi gitmeli miyim bilmiyorum 🤷♀️
EcreElvan Sumeyye89 al Sumeyye89 muayene etmesine izin vermediyseniz boşuna gitmiş oldunuz değil mi gitmesem de olurmuş dediniz mi yani?
AsyaninAnnesiiii EcreElvan ben sezeryan olmuştum canım normal dogumda ne zman çağırıyorlar fikrim yok 🤷♀️
Sumeyye89 EcreElvan muyne gerekli canım ultırosonla bakıyor kanama durumuna sonra yumurtalarına benim yumurta hemen oluşmuştu ben hemen adet oldum onun için korunma olasılıkları anlatıyor vitamin veriyor Gine’de siz bilirsiniz ama dikişler durumu kanama karnında kalan birikinti varmı yok mu gidersen iyi olur