Oğlum 5 gün boyunca kaka yaptı günde 4 ya da 5 kez azı dişi çıkıyordu ondan mı acaba dedim ama diş isalı 3 gün sürer dediler oğlumun 5 gün sürdü bulunduğum ilçede hastane yok eşim çalışıyor bende dağlık ocağındaki doktora götürdüm antibiyotik verdi sabah akşam dedi ben korktum vermek istemedim ama isali devam etti sabah bir kez verdim ertesi sabah yine verdim günde bir kez yani iki gündür günde 2 kez kaka yapıyo şimdi sabahtan 2. Kez yaptı bu kadar kaka yapması normal mi önce günde 1 kez yapardı kaka tahlili vermeli miyiz sizce korkuyorum bişey olur mu diye 😔