minikkizim sabır edin. 1haftaya uyum sağlayacaktır. 3senedir beze yapıyor düşününki bu alışkanlığını bir günde nasıl bıraksın dimi? 1ay zaman verin kendinize kaçırmalar için. Ki çok bile hemen uyum sağlayacağını düşünüyorum. Ama bezi tamamen hayatınızdan çıkartın. Alezler alın yatağa onları serin. Bez artık yok diye konuşmalar yapın. Kaçırmalarında aşırı tepkilerden kaçının, olabilir annecim yavaş yavaş alışacaksın olacak sen bunu başarabilirsin gibi gibi. Sabır çok önemli bu dönemde sizin için. Evet insan çok yoruluyor ama bir ay sonra o kadar rahata ereceksiniz ki. O yüzden kendinizi bir aylık zorlanma sürecine hazırlayın, psikolojinizi. Sonrasında rahat edeceğinizi hatırlatın kendinize hep.