Aybukemm Beyziikoo kızıma avent almıştım çok memnunduk balkondan aşağı attı kırıldı tekrar avent almayı düşünüyorum
Labrinth Nuduu benim oğlumda gün içinde içmiyor gece kalkınca içiyor o yüzden hafif olması önemli diye düşündüm
Anneyimbennn Beyziikoo yooo gayet kolay elinde iki dakika yıkıyorsun makineye atma hiç çabucak yıkanıyor biberon temizleyici ile
Beyziikoo Anneyimbennn Makineye hiç atmadım zaten ki fırsat olmuyor ki 2 3 saate bi besleniyor sonuçta. Bilmem öyle yazmış da size sordum.
Beyziikoo Mehmettugra_ask Evet yaa çok da sevmiştim ama diğerine alışınca almadım ama artık değiştirmek istiyorum bütün öneriler harika e bebekte hangisi varsa onu alacağım insAllah 🤲🏻💜 Çok teşekkür ederim 💐
Labrinth Nuduu 18 aylık oğlum eğer sizinkide büyükse içmemesi normal zaten yemek yemekten mamaya fırsat kalmıyor
Labrinth Nuduu bizde o aylarda o kadar içiyorduk canım ek gıda yedikleri için çok sık yemiyorlar büyüdükçe kendi azaltıyor