Sedanindenizi Keeee Ben 1 ay kullandim hic degisen olmayinca biraktim simdi metsil kullaniyorum daha iyi geldi benim bebegime. Ustelik biogaia cok pahali verilen ucrete degmiyor.
E_doga Keeee biogaia gaz ilacı değil probiyotiktir. Gaz sancılarını azaltmak istiyorsanız biogaia ya ek olarak gaz ilacı kullanmalısınız
Mirapinarli Keeee benim bebeğim 7 aylık şimdi ama ilk 3 ay gazdan çok çektik kullandım biogaia ama hiç bir işe yaramadı,metsil de aynen öyle bir işe yaramıyor, mommy bliss deneyim derim.
BademsMam Keeee ben kullanmıştım uzun bir zaman. Biogaia gaz damlası değil bağırsak düzenleyici. Onun yanında gaz damlasıda kullanıyordum ben
Alyameltem Keeee Hiç etkisini görmedim sadece eczane zengin oldu. Zinco gaz damlası çok etkili oldu bizde deneyin derim
kubrakurtaksoy Darajan biogaia gaz damlası değil bağırsak düzenleyici. Bebeğim kakasını yapmıyordu kullandım çok faydasını gördüm